sobota, 19 marca 2011

Wiosenna deprecha

Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie daje się we znaki wiosenne przesilenie. Te ciągłe zmiany pogody – raz słońce, raz deszcz, a jeszcze innym razem śnieg – powodują, że mój organizm głupieje. Bywa, że padam o 19,  a bywa i tak, że nie chce mi się wcale spać i o 4 nad ranem (tak normalnie chodzę spać koło 1-2). Zwariować można.

W dodatku w ciągu dnia chodzę półprzytomna, nie mam siły na nic i nawet trzecia kawa na niewiele się zdaje. Niby te trzy kawy to nie tak dużo, ale dla kogoś, kto pił do tej pory jedną dziennie albo i wcale, to jednak jest różnica. Trochę energii dodają mi zajęcia fitness, ale też nie pomagają do końca, no i z braku czasu nie chodzę na nie codziennie.

Za to na pewno w walce z tą wiosenną deprechą pomaga mi zażywanie suplementu Vita-Min Plus dla Kobiet z firmy Olimp Labs. Brałam go jesienią, biorę znów teraz, więc mogę potwierdzić, że zwalcza skutki i jesiennej, i wiosennej deprechy. Nooo, przesilenia ściślej mówiąc ;)

źródło: www.olimp-labs.com
Vita-min plus dla Kobiet dzięki zawartości witamin i wyciągu z żeńszenia dodaje energii, poprawia samopoczucie i pozwala na normalne funkcjonowanie w ciągu dnia, a oprócz tego przez dodatek skrzypu i kwiasu hialuronowego ma też pozytywny wpływ na wygląd włosów, skóry i paznokci. Poza tym preparat ma działanie ogólnoustrojowe i pomaga nam, kobietom, załagodzić zmienne nastroje, drażliwość czy dolegliwości związane z PMSem.

Na pierwsze efekty nie trzeba długo czekać. Przynajmniej ja już teraz po niecałych 2 tygodniach zażywania tych kapsułek widzę, że lepiej funkcjonuję, a jesienią gdzieś tak po miesiącu zaobserwowałam też poprawę stanu włosów i paznokci. Wtedy taką kurację pociągnęłam przez 3 miesiące i teraz też tak zamierzam uczynić, gdyż moje pazurki znów coś się przesuszyły i pękają znienacka, więc prócz odżywek do stosowania bezpośrednio na płytkę przyda im się wzmocnienie od środka.

Vita-min plus dla Kobiet można oczywiście kupić w aptekach. Kosztuje ok. 13-15zł, a opakowanie 30szt. kapsułek starcza na miesiąc, gdyż wystarczy zażywać go raz dziennie, najlepiej rano.

Dla zainteresowanych podaję skład suplementu:
 
Witaminy 1 kapsułka  %ZDS
Witamina A 800 µg 100 %
Witamina D 5 µg 100 %
WitaminaE 12 mg 100 %
Witamina C 80 mg 100 %
Witamina B1 1,1 mg 100 %
Witamina B2 1,4 mg 100 %
Niacyna 16 mg 100 %
Witamina B6 1,4 mg 100 %
Folian 200 µg 100 %
Witamina B12 2,5 µg 100 %
Biotyna 50 µg 100 %
Kwas pantotenowy 6 mg 100 %
 
Składniki mineralne 1 kapsułka % ZDS
Wapń 150 mg 19 %
Magnez 70 mg 18 %
Potas 40 mg 2 %
Cynk 10 mg 100%
Żelazo 1 mg 7 %
Mangan 1 mg 50 %
Miedź 0,15 mg 15 %
Jod 150 µg 100 %
Chrom 50 µg 125 %
Selen 30 µg 54 %

Ekstrakt izoflawonów sojowych 10 mg
w tym izoflawonoidy sojowe 4 mg
Ekstrakt żeńszenia 50 mg
Ekstrakt skrzypu polnego 50 mg
w tym krzemionka 3,5 mg
Ekstrakt pieprzu czarnego 1 mg
Kwas hialuronowy 2 mg

Na zdjęciu, które załączyłam wyżej jest co prawda wersja bez kwasu hialuronowego, a skład dotyczy nowej formuły, która już go zawiera. Wizualnie różnią się tylko małym dopiskiem na opakowaniu, a składowo są prawie identyczne. Wychwyciłam niewielkie różnice w %-owej zawartości niektórych minerałów. Zresztą rok temu brałam wersję bez hialuronu, teraz z nim i obie działają równie dobrze.

A skoro na poprawę stanu pazurków działam i od zewnątrz i od wewnątrz, to na wiosenną deprechę też postanowiłam zadziałać zewnętrznie i kupiłam sobie dzisiaj kalendarz z biedronkami :D Wiem, że mamy już marzec i zwykle o nowym kalendarzu myśli się na przełomie roku, ale decyzja była spontaniczna, uwarunkowana głównie przeceną w Tesco, dzięki której zapłaciłam za niego zaledwie 3zł! Także od dzisiaj na moich ścianach zawisną piękne LadyBugs (swoją drogą zawsze mi się podobała ich angielska nazwa! piękna jest!). Kto ma ochotę na więcej bierdonek ;) zapraszam tu.

źródło: www.helma365.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty